ÎNTREBĂRI FRECVENTE

CE ESTE foodpanda?
foodpanda este un instrument care permite cu ușurință accesul online la majoritatea restaurantelor din zona ta care au un serviciu de livrare.
CUM FUNCȚIONEAZĂ foodpanda?
Introdu adresa ta, alege care este restaurantul din zona ta de la care vrei să comanzi și apoi ia-ți mâncarea favorită! Poți să vizualizezi toate restaurantele din zona ta sau să alegi dintr-o multitudine de bucătării internaționale. Odată plasată comanda, foodpanda se ocupă de restul astfel încât mâncarea ta să ajungă la tine.
CE TIP DE RESTAURANTE SUNT ACOPERITE PRIN foodpanda?
Avem o gamă largă de bucătării internaționale acoperite. Poți alege din numeroase bucate cu specific tradițional indian, italian, grecesc, asiatic, turcesc și așa mai departe.
POT COMANDA ȘI BĂUTURI ÎMPREUNĂ CU MÂNCAREA ?
Bineînțeles!
DIN CE GAMĂ DE BĂUTURI ÎMI POT ALEGE ?
Poți să consulți meniurile restaurantelor pentru a vedea ce ofertă de băuturi are fiecare.
CUM AFLU DACĂ COMANDA MEA S-A ÎNCHEIAT CU SUCCES ?
Vei primi de la noi un email de confirmare, menționând toate componentele comenzii precum și timpul estimat de livrare. Îți vom trimite și un SMS pentru a te ține la curent cu comanda ta.
POT SĂ INCLUD ÎN COMANDA MEA MÂNCĂRURI DE LA MAI MULTE RESTAURANTE ?
Poți să comanzi de la mai multe restaurante, însă va trebui să achiți fiecare comandă separat pentru fiecare restaurant. De asemeni livrarea se va face separat, deoarece fiecare restaurant folosește propria sa flotă.
POT SĂ ÎMI PERSONALIZEZ MENIUL ?
Poți lăsa cerințe speciale către restaurantul de la care comanzi. Dacă dorești ca mâncarea să fie gătită într-un anume fel, poți nota de exemplu că "doresc ca friptură mea să fie gătită în sânge". Ne vom asigura că observațiile tale să ajungă la restaurante.
CUM SUNT PREȚURILE PE foodpanda?
Prețurile practicate diferă de la restaurant la restaurant. Avem oferte pentru toate buzunarele, așa că te invităm să explorezi site-ul.
LIVRAREA MĂ COSTĂ ÎN PLUS ? CÂT MĂ COSTĂ ?
Majoritatea restaurantelor îți vor livra gratuit, în special cele din apropierea ta. Cu toate acestea, dacă există o taxă de livrare, ea va fi clar specificată în pagina restaurantului.
SITE-UL foodpanda ESTE SIGUR ? CUM POT SĂ ȘTIU ?
Site-ul foodpanda folosește ultimele tehnologii pentru criptarea informațiilor. Avem un departament de customer service care se asigură că toate comenzile sunt procesate în mod corect. Așadar, stai fără grijă, vom procesa cu atenție comenzile tale.
CUM SE POATE PLĂTI ?
Pentru fiecare restaurant exista cel putin o modalitate de a plati - cash la livrare. In plus, unele accepta efectuarea platilor online sau cu POS mobil.
AM PRIMIT UN COD DE REDUCERE. CUM ÎL POT FOLOSI?
Codul de reducere il poti introduce la checkout, imediat dupa plasarea preparatelor in cos. Un singur cod de reducere se poate aplica unei comenzi. Codul de reducere este folosibil o singura data de catre client.
ÎN CÂT TIMP ÎMI VA VENI MÂNCAREA ?
Depinde foarte mult de numărul de comenzi înregistrate și de distanța ce trebuie parcursă de la restaurant până la tine. La confirmarea comenzii, îți vom trimite un SMS cu timpul de livrare estimat.
DACĂ MÂNCAREA MEA ÎNTÂRZIE, PRIMESC UN DISCOUNT ?
foodpanda trimite comenzile restaurantelor cu care lucrăm, însă nu avem control asupra livrărilor în sine motiv pentru care nu te putem recompensa prin discount. Cu toate acestea, vom face tot ce ne stă în putință să intervenim atunci când o livrare întârzie. Dă-ne un telefon sau scrie-ne un email rapid și noi vom investiga situația.
UNDE ÎMI ESTE COMANDA ? CU CINE VORBESC CA SĂ AFLU CÂT MAI AȘTEPT ?
foodpanda este responsabil doar de trimiterea comenzilor către restaurante, nu putem controla livrările în sine. Cu toate acestea, ținem îndeaproape legătura cu restaurantele. Dă-ne un telefon și vom afla imediat care este statusul comenzii tale.
CUM ÎMI ANULEZ COMANDA ?
Pentru a anula o comandă, sună-ne. Noi vom trimite mai departe cererea către restaurant.
CUM FAC MODIFICĂRI COMENZII MELE ?
Dă-ne un telefon cât mai repede și noi vom modifica comanda ta. Dacă comanda a fost însă deja expediată de restaurant și e pe drum, nu mai putem opera modificări.
NU AM PRIMIT TOT CE AM COMANDAT. CE S-A ÎNTÂMPLAT ?
Greșeli se pot face în procesarea comenzilor. De aceea este important să verifici la recepția livrării că tot ce ai comandat a ajuns de fapt și la tine. Verifică și bonul fiscal. Dacă există discrepanțe, dă-ne un telefon ca să rezolvăm problema.
NU AM PRIMIT CONFIRMAREA COMENZII. S-A FINALIZAT CU SUCCES ?
În rare ocazii e-mail-ul de confirmare a comenzii se poate să nu ajungă la tine. În astfel de cazuri, comenzile se procesează normal însă nu ajung la destinatari confirmările. Dacă vrei să fii sigur că e totul ok cu comanda ta, dă-ne un telefon.
MÂNCAREA PE CARE AM COMANDAT-O ESTE INACCEPTABILĂ. DORESC BANII ÎNAPOI
În timp ce Foodpanda oferă mijloace rapide și ușoare de a plasa comenzi, nu avem controlul asupra gătitului mâncării sau a livrării propriu zise. Cu toate acestea, dacă nu ești mulțumit de calitatea mâncării ce ți-a fost livrată, contactează-ne și noi vom investiga comanda ta.
CÂT DUREAZĂ CA SĂ FIE PROCESATĂ O DESPĂGUBIRE ?
Dacă pentru orice motiv îți suntem datori cu bani înapoi, aceștia îți vor fi returnați în decurs de 3 - 5 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
CUM POT SĂ VĂ OFER FEEDBACK SAU SĂ FAC OBSERVAȚII ?
Ne poți da rapid un telefon sau dacă vrei să ne scrii, o poți face la adresa de e-mail [email protected]
CUM ÎMI FAC CONT PE foodpanda?
În colțul dreapta-sus este tab-ul de Login. La click pe acesta, se poate observa în fereastra de pop-up mesajul din josul paginii: "Nu ești membru? Fă-ți cont gratuit". După ce alegi această opțiune, vei fi direcționat către o pagină unde poți alege opțiunea "Cont nou". Click pe "Creează cont nou" și introdu datele cerute înainte de a apăsa pe butonul "Trimite". Înregistrarea s-a realizat cu succes și vei primi un mail de confirmare pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat. Acum poți folosi contul pentru a comanda mâncare delicioasă din zona ta!
TREBUIE SĂ AM CONT CĂ SĂ COMAND DE PE foodpanda?
Nu e obligatoriu să ai un cont. În momentul în care trimiți prima comandă, îți facem un cont automat. Când revii la noi, vei avea deja în istoricul tău comenzi din trecut, precum și adrese de livrare pe care le-ai folosit.
SUNT INCLUSE ȘI TACÂMURI ÎN COMANDĂ ?
Tacâmurile sunt de obicei opționale, nu toate restaurantele le includ. Dacă vrei să te asiguri că tacâmurile sunt incluse, poți lăsa o observație în acest sens la plasarea comenzii într-un câmp dedicat. Noi vom trimite observația ta către restaurant.
CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ NU SUNT ACASĂ CÂND VINE LIVRAREA ? SE POATE RETRIMITE ?
Vei primi un e-mail de confirmare și un SMS de la noi, tocmai pentru a știi în cât timp să aștepți livrarea. Dacă livrarea nu te va găsi totuși acasă, ia legătura cu noi.
Imi pot anula comanda?
Sunati la restaurant pentru schimbarea comenzii Dvs. Daca livratorul a parasit deja restaurantul, schimbarile nu mai sunt posibile. In ceea ce priveste orice returnare a platii Dvs. online, va trebui sa contactati INTOTDEAUNA foodpanda si nu Restaurantul.
foodpanda Aplicatie mobila
foodpanda în buzunarul tău!

Descarcă aplicația, este cel mai rapid mod de a-ți comanda mâncare.